[στο ερώτημα] "πείτε μας, τι να κάναμε". [...] μόνο μιαν απάντηση υπάρχει, αυτή που έχει γραφτεί και εδώ, από το 2009 κιόλας: "να φύγετε και ν'αφήσετε και τα κλειδιά, εσείς και οι εντολοδόχοι σας. Θ'αφήσετε μια χώρα σε ερείπια. Θα ματώσουμε για να την ανα-στήσουμε. Άμα εμείς, ο εργαζόμενος λαός, πάρουμε τις τύχες μας στα χέρια μας, μπροστά στο σκοπό να ζήσουμε με ελευθερία και δικαιοσύνη, αυτεξούσιοι, θα δεχτούμε και θα κάνουμε πολλές θυσίες. Όλες, ακόμα και όσες έχουν την ίδια απόλυτη τιμή, θα έχουν αντίθετο πρόσημο, από αυτό που τους δίνετε εσείς, δηλαδή το πώς θα διαιωνιστεί η κυριαρχία σας, ώστε να επαναληφθεί, με ασύγκριτα χειρότερους όρους, μια ίδια μελλοντική κρίση, εφόσον αυτός είναι ο μοναδικός γνωστός τρόπος με τον οποίον υπάρχει η κυριαρχία αυτή."
...δεν είχα την παραμικρή ιδέα για την ταχύτητα με την οποία αυτή η απάντηση μπορεί να κερδίζει το λαό. Το ζήτημα όμως δεν είναι οι αυτοπαραπομπές, αλλά οτι πλέον, απαιτείται να πάμε παρακάτω, και γρήγορα. Η δύναμη, η δυναμική, και το πολυδύναμον της κατάστασης βγάζουν μάτι...
11 comments:
Σχέδιο ωρίων δηλαδή;
Για να δούμε...
Καλό μήνα!
Για να δούμε λοιπόν... Είναι και ο πειρασμός των αντιπαραγωγικών αυτοπαραπομπών, που νομίζω οτι δεν πρέπει να υποτιμηθεί από κανέναν
;-)
Πάντα χαιρομαι να διαπιστώνω πως αυτό το κομμάτι της αριστεράς που στέκεται κριτικά έως αρνητικά σε μία κατάσταση βρίσκει το σθένος και αναγνωρίζει την εξέλιξή της και την μετατροπή της σε κάτι το πραγματικά ανατρεπτικό. Το ζήτημα είναι, θα μπει μέσα να χορέψει ή θα μείνει ως κριτής καθαρότητας απ'έξω;
Καλό μήνα να 'χουμε!
Χλωμό το βλέπω να φτάσουμε γρήγορα σε οργανωμένες μορφές πάλης Μπλακσίπιε.
Αλλά δες τώρα ένα περίεργο ( από αυτά που χαρακτηρίζουν τέτοιες έντονες πολιτικές συγκυρίες ):
Από τη μία το καθεστώς διστάζει να παρέμβει βίαια , προτού τα πράγματα φτάσουν στο απροχώρητο και ποντάρει σε εκφυλισμό. Από την άλλοι οι "Αγανακτισμένοι" μη έχωντας ενιαία σύσταση , δομή και λόγο αποτελούν δυνητικά ασύμμετρη απειλή ταυτόχρονα και για το "κίνημα" τους και για το καθεστώς..
Οποιαδήποτε πολιτική παρέμβαση από φορείς της αριστεράς θα πρέπει να είναι πολύ προσεγμένες , αν θέλουν να συμβάλλουν στις εξελίξεις και ( αργότερα να τις καθοδηγήσουν και να τις προσεταιρισθούν , και αυτό καλέ μου Μαυροπροόβατε δεν θα είναι καθόλου εύκολο. Εκτός από την ετερωνυμία του πλήθους , είναι διάχυτη η οργή και η απαξία προς κάθε τι που προέρχεται από πολιτικές παρατάξεις. Με μια κουβέντα το εκεί πλήθος εκστασιάζεται με τον εαυτό του και τη πρωτόγνωρη μορφή διαμαρτυρίας , εκτόνωσης κτλ που απολαμβάνει ελεύθερα και ακηδεμόνευτα. Εκστασιάζεται και επιμένει δημιουργώντας ένα ασταθές μείγμα αν με εννοείς ;)
Παπούλης
όσοι προσπαθούν να δώσουν στοιχεία "πολυτεχνείου" στο πλήθος των διαμαρτυρομένων ,περπατάει στα σύννεφα.Το μόνο που ίσως μοιάζει με εκείνη την εποχή ειναι η λάθος εκκίνηση αν είναι αλήθεια αυτό το περί συνθήματος του ύπνου.
Και η απαξίωση που επιχειρείται από τους πολιτικούς
(επειδή δεν έχουν ενιαία πολιτική θέση.).
Όσοι επίσης προσπαθούν (πάγκαλος ολέ )να του αποδώσουν αποχρώσεις φασιστικές είναι το λιγότερο χυδαίοι .
Η αλήθεια που βλέπω εγώ στη μικρή μου πλατεία (ήταν ένα μικρό καράβι που ήταν α α α αταξίδευτό οε οε οε οε )και στη μεγάλη από τα μουμουέ, είναι πως
ο κοινός παρονομαστής είναι μιά οργή που προέρχεται από μηδέποτε οπαδούς των δύο μεγάλων , από κοροϊδεμένους κοψοχέρηδες,από άσχετους του όλοι ίδιοι είναι χωρίς να ξέρουν ούτε από ποιά κόμματα απαρτίζουν τη βουλή,από εκείνους τους λίγους που ξέρουν , και από τον Σπυρέτο που τον άφησε η γκόμενα.
η οργή αυτή αρδεύεται από δύο βασικά κανάλια .Από την ατιμωρησία των εμφανών κλεφτών ,εξ ού και το σύνθημα κλεφτες κλεφτες ,αφού ως όμοιοι δεν τους χώνετε μέσα.
Και από τον φόβο της ανέχειας.Το γιατί το καταλάβαμε όλοι στις τσέπες μας.
Σε λίγο θα πλακωθούμε τα αδέρφια , ποιός θα πρωτοπάρει τους γέρους στο σπίτι γιά να τρώμε απ τη σύνταξη .Έτσι θα πάει.
Μωρέ έτσι και μου πεθάνει η μάννα , θα τη σκοτώσω....
Το αναμφισβήτητο όμως γεγονός , είναι πως αυτή τη φορά ,το κίνημα υπάρχει.
Οποιαδήποτε στραβωμάρα είναι ανεπίτρεπτη.
α , καλό μήνα.
:(
δ
Εξόριστε, παπούλη, δήμητρα,
δείτε τα σχόλια αλλήλων, δείτε και το μπιλιέτο μου και αλλού τις παρεμβάσεις του άθλιου, για να διαπιστώσετε όλοι οτι τις ίδιες ανησυχίες και τις ίδιες προσδοκίες έχουμε! Δεν είναι αυτό δίδαγμα μεγάλο;
Πολλά μπορεί να πει κανείς για τον τρόπο που βλέπει η καθοδήγηση του ΚΚΕ το εν εξελίξει φαινόμενο - προσωπικά έχω "βέλτιστη κάλυψη" από αυτόν. Αλλά είμαστε στην πολύ αρχή ενός μακριού δρόμου, με άγνωστη κατάληξη και στο τι μέλλει γενέσθαι και στο ποιά θα ήταν η βέλτιστη κατάληξη. Μένουμε συντονισμένοι - και βέβαια, θα επανέλθω κι εδώ με νέα ερωτήματα...
η διαφορά μας όμως σύντροφε μαυροπρόβατε είναι πως εγώ το βλέπω σαν κίνημα με πολιτικά - κοινωνικά γνωρίσματα.Ασχέτως αν εμένα να μη μου πολυταιριάζουν όλα.
Προσωπικώς επειδή ίσως αυτός ο "βέλτιστος " καθόλου δεν με καλύπτει χοροπηδάω στην πλατεία ,ακόμα κι αν δίπλα μου χοροπηδάει κάποιος μαλάκας.
Δεν ελπίζω πολλά.Ίσως και λόγω ηλικίας, μνήμης , παρόλα αυτά.. δεν έχω άλλο καλύτερο αυτή τη στιγμή.
ίδωμεν.
:)
δ
Έχεις καταλάβει πόσο χαίρομαι όταν σε βλέπω από δώθε σσα ;-)
Επιμένω οτι είναι φανερό οτι όλοι αντιμετωπίζουμε την κινητοποίηση του κόσμου στις πλατείες (πυρήνας της οποίας είναι οι "αγανακτισμένοι") σαν καθαυτή θετική και ελπιδοφόρα. Όλοι διαπιστώνουμε τα όριά της, τις εντατικές διεργασίες ώστε να παρεκτραπεί σε ανώδυνα για το πολιτικό σύστημα (κυριαρχίας της άρχουσας τάξης είναι ολόκληρη η ονομασία, μην το ξεχνάμε) μονοπάτια, παίζοντας έντεχνα και με τη φωτιά, το φασισμό, σε δύο ταμπλώ: αυτό του φόβητρου και αυτό της εναλλακτικής λύσης. Έτσι εννοώ κι εγώ το "πολυδύναμον" που αναφέρω στο μπιλιέτο.
Φυσικά, η όποια άνοδος της συνειδητοποίησης, η όποια πυροδότηση των μαχών εκεί που καίει, στους εργασιακούς χώρους, δεν θα έρθει από τις συζητήσεις στα μπλόγκια, ούτε καν από τις συζητήσεις γενικώς, αλλά, όπως ξέρουμε από τη σχετική "τέχνη", μέσα από την αλληλεπίδραση πολιτικής δουλειάς και πρακτικής δράσης. Η βάση της οποίας οφείλει να είναι μια τίμια (ποιός είσαι και τι θέλεις...) κριτική (με θέση και όχι με σαλιαρίσματα...) παρέμβαση. Ας δούμε σε αυτή τη βάση από τις αυτοπροσδιοριζόμενες ριζοσπαστικές δυνάμεις, ποιός κάνει τι και ποιός λέει τι.
Εδώ όμως αξίζει, αν και δεν ξέρω αν είναι ακόμα ο καιρός, να πούμε δυό κουβέντες για τα πολιτικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά του κινήματος αυτού, που είναι αυταπόδεικτο οτι υπάρχουν όπως το επισημαίνεις. Ποιά είναι λοιπόν; Μπορούμε να "αποσυνθέσουμε" σε συνιστώσες, κοινωνικοοικονομικές και άλλες (ηλικιακές, πολιτιστικές, χωροταξικές...) κατηγορίες, τον πλουραλισμό του και τη μικρή του ιστορία; Περιμένω λοιπόν με ανυπομονησία ακτινογραφίες και αναλύσεις - εγώ μόνο μπορώ να αναφέρω πώς φαίνονται από μακριά τα πράγματα...
Η χαρά είναι αμοιβαία φε(αν το ερμήνευσα καλά το σσα ).
:)
Συμμερίζομαι πολλά από όσα λες, αλλά όπως είδες , δε μας έκατσε η συνειδητοποίηση στους χώρους της δουλειάς.
Δεν είμαι σε θέση , να αναλύσω τα χαρακτηριστικά αυτού του κινήματος.Γιατί είναι κίνημα αυτή τη φορά και θα έπρεπε να αντιμετωπιστεί ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ σαν τέτοιο.
Εκτός του ότι δεν ξέρω από πολιτικές αναλύσεις ίσως και να μη το θέλω .Μόνο τα εμφανή μπορώ να δω και να σχολιάσω.
Κι αυτό μόνο γιατί είμαι ενστικτωδώς παρατηρητική χρόνια και χρόνια τώρα.
............
Και θα ήθελα να βρεθούμε στο ίδιο πεζοδρόμιο την ώρα που πρέπει.
Εντάξει,μη σκάς,
μετά ξαναλλάζουμε πεζοδρόμια .
:)
(σε σχέση με το σύνταγμα, και γώ από μακρυά τα βλέπω )
δ
Για νεότερη ενημέρωσή σας:
http://mygranma.wordpress.com/2011/05/30/syntagmalikelikelikelikelike/#comment-18893
http://mygranma.wordpress.com/2011/05/30/syntagmalikelikelikelikelike/#comment-18943
http://mygranma.wordpress.com/newswire/#comment-19041
Ευχαριστώ σφε, βοήθησε όσους δε μπορούμε να "μυρίζουμε" την κατάσταση από κοντά. Εν αναμονῄ της αυριανής παρέμβασης...
Post a Comment