April 10, 2018

Hubridics

Τώρα που έγινε ξαφνικά της μόδας η συζήτηση για την απόκτηση των προσωπικών δεδομένων του φέισμπουκ από εταιρείες μάρκετιγκ, ας επωφεληθούν όσοι συγκινήθηκαν ώστε ν' αναρωτηθούν αν, εκτός από τη στόχευση και την προσωποποίηση του «μηνύματος», υπάρχουν και άλλες τεχνικές προπαγάνδας που αναπτύσσονται με τη βοήθεια της τεχνολογίας των μαζικών δεδομένων. Όπως ας πούμε κάτι βασισμένο στο ντιπ λέρνιγκ, με εφαρμογή πχ την ενίσχυση του συσχετισμού Ρωσίας/Πούτιν με χημικά όπλα.

Τα συμπεράσματα από την ταυτοποίηση των σχετικών διεργασιών θα παρουσίαζαν εξαιρετικό ενδιαφέρον, καθώς θα έβρισκαν μεταξύ άλλων οτι οι αφορισμοί του Γκαίμπελς είναι απλές περιπτώσεις γενικότερων αρχών.

No comments: