Α κύριε μαυροπρόβατε, το κείμενο που παραθέτετε με όλη αυτήν την ανάλυση για το ζωγράφο, κοντεύει να με κάνει να αισθάνομαι άβολα που απλώς μ' αρέσει το la dejeuner sur l'herbe, χωρίς να ξέρω το γιατί. :-)
Αγαπητέ, ουδεμία τέτοια πρόθεσις - αλίμονο, αν αναζητούμε να δικαιολογήσουμε την αισθητική συγκίνηση που μας προκαλεί ένα έργο Τέχνης (μια Μούσα, κτλ...)
Ο Ζεράρ παραθέτει εδώ την ιστορία της συγκάλυψης της πολιτικής ταυτότητας, δηλ. μέρος της ζωής και του έργου, του μεγάλου ζωγράφου. Ένα διακριτικό ρετουσάρισμα, που συνεχίζεται μέχρι τις μέρες μας, αποδεικνύοντας οτι ορισμένες πλευρές της Ιστορίας, εξακολουθούν να "πονάνε"... Για να το κάνει αυτό, δίνει έξοχο πλούτο στοιχείων για την εποχή και τα πρόσωπα των έργων - ειδικά για τη "μυστηριώδη" Νίνα...
4 comments:
Α κύριε μαυροπρόβατε,
το κείμενο που παραθέτετε με όλη αυτήν την ανάλυση για το ζωγράφο, κοντεύει να με κάνει να αισθάνομαι άβολα που απλώς μ' αρέσει το la dejeuner sur l'herbe, χωρίς να ξέρω το γιατί. :-)
la>le
Αγαπητέ,
ουδεμία τέτοια πρόθεσις - αλίμονο, αν αναζητούμε να δικαιολογήσουμε την αισθητική συγκίνηση που μας προκαλεί ένα έργο Τέχνης (μια Μούσα, κτλ...)
Ο Ζεράρ παραθέτει εδώ την ιστορία της συγκάλυψης της πολιτικής ταυτότητας, δηλ. μέρος της ζωής και του έργου, του μεγάλου ζωγράφου. Ένα διακριτικό ρετουσάρισμα, που συνεχίζεται μέχρι τις μέρες μας, αποδεικνύοντας οτι ορισμένες πλευρές της Ιστορίας, εξακολουθούν να "πονάνε"...
Για να το κάνει αυτό, δίνει έξοχο πλούτο στοιχείων για την εποχή και τα πρόσωπα των έργων - ειδικά για τη "μυστηριώδη" Νίνα...
μέρος>μέρους, ρε τι πάθαμε σήμερα :-)
Post a Comment