January 07, 2007

Everybody has one

...να πω κι εγώ την αποψάρα μου, σχετικά με την πρόσφατη διένεξη που προκάλεσε το (μέχρι τη στιγμή που γράφεται αυτό) κλείσιμο τού "μόνιτορ της ελληνικής μπλογκόσφαιρας"

Ας ξεκινήσουμε από την αρχή: η μπλογκόσφαιρα ή κάθε περιοχή της "αμοιβαίας νοηματοδότησης", μπορεί να μοντελοποιηθεί ως "μικρός κόσμος". Χοντρικά, φαντασθείτε ως περιοχή αμοιβαίας νοηματοδότησης το σύνολο των μπλογκς με κύρια γλώσσα την ελληνική, και τους συνδέσμους κάθε μπλογκ-στοιχείου τού συνόλου προς άλλα μπλογκς του συνόλου, ως διμελή σχέση στο σύνολο, δηλαδή ως υποσύνολο του συνόλου των διατεταγμένων ζευγών στοιχείων/ελληνόφωνων μπλογκς.
Από ένα μπλογκ μπορεί κανείς να οδηγηθεί στη συντριπτική πλειοψηφία των υπολοίπων, ακολουθώντας έναν "δρόμο", περνώντας δηλαδή από αυτό το μπλογκ σε ένα που περιέχεται στους συνδέσμους του, κι από κει σ'ένα τρίτο μέσω των συνδέσμων του δεύτερου, κ.ο.κ. Γενικώς λοιπόν, μεταξύ δύο οποιωνδήποτε μπλογκς Α και Β υπάρχει ένας "ελάχιστου μήκους" δρόμος που βγάζει από το Α στο Β είτε από το Β στο Α (εξαιρούνται κάποια μπλογκς ή ίσως μικρά υποσύνολα συνδεμένων μπλογκς, που δεν είναι προσπελάσιμα από/δεν προσπελαύνουν τα υπόλοιπα. Ας θεωρήσουμε προς το παρόν αμελητέο το πλήθος αυτών των απομονωμένων μπλογκς).
Το μέγιστο μήκος του ελάχιστου δρόμου μεταξύ δύο μπλογκς του συνόλου για το οποίο γίνεται λόγος (στο εξής: ελληνική μπλογκόσφαιρα), ονομάζεται διάμετρος της ελληνικής μπλογκόσφαιρας. Οι "μικροί κόσμοι", δεν είναι παρά ένα σύνολο δομικών ιδιοτήτων που αναφέρονται σε διμελείς σχέσεις επί πεπερασμένων συνόλων.
Μερικές βασικές τέτοιες δομικές ιδιότητες είναι:
α) υπάρχουν πολλά στοιχεία που συμμετέχουν ως δεύτερα μέλη σε λίγα ζεύγη της διμελούς σχέσης, και λίγα που συμμετέχουν σε πολλές (ήτοι: πολλά μπλογκς έχουν λίγα μπλογκς που τα δείχνουν, ενώ λίγα έχουν πολλά μπλογκς που τα δείχνουν).
β) η διάμετρος της μπλογκόσφαιρας, είναι ομοιόμορφα "μικρή": αν διαλέξουμε στην τύχη ένα συνδεμένο κομμάτι της ελληνικής μπλογκόσφαιρας τάξεις κάτω από το μέγεθός της, έχει την ίδια διάμετρο ή σχεδόν με τη διάμετρο όλης της μπλογκόσφαιρας. Αντίστοιχα, στοιχηματίζουμε οτι η διάμετρος θα παραμείνει (περίπου) η ίδια με τη σημερινή, όταν η ελληνική μπλογκόσφαιρα θα είναι πολλές τάξεις μεγέθους μεγαλύτερη. Ας πούμε οτι γενικώς στους "μικρούς κόσμους" η διάμετρος αυξάνεται πάρα πολύ αργά σε σχέση με το μέγεθός τους.

Το μόνιτορ τώρα, τροποποιεί τη δομή της μπλογκόσφαιρας ως εξής: η απόσταση κάθε μπλογκ από ένα άλλο, γίνεται το μίνιμουμ της από στασης του μπλογκ από το μόνιτορ, και του μπλογκ από το άλλο μπλογκ. Πρακτικά, ένα δημοφιλές μόνιτορ (με τις δύο έννοιες: που περιλαμβάνει πολλά μπλογκς και είναι γνωστό σε πολλά μπλογκς) επιτρέπει στους πάντες να βλέπουν τι γράφεται από όλους τους άλλους. Η "μπλογκόσφαιρα", γίνεται "μπλογκοχωριό", με όλα τα καλά και τα κακά του...

Μπορεί βέβαια να υπολογίσει κανείς οτι αυτή του η λειτουργία σταματά να είναι εκμεταλλεύσιμη από κάποιο μέγεθος της μπλογκόσφαιρας και πάνω - σε αριθμούς μπλογκς που απεικονίζει, θα έλεγα οτι το μόνιτορ δε θα "παλεύεται" αν αποκτήσει περίπου τα διπλά μέλη από τώρα.

Αυτή είναι και η πρώτη κριτική που έχω να κάνω στο vrypan project: το μόνιτορ έδωσε τη δυνατότητα αυξημένης αλληλεπίδρασης (και παράλληλα ενίσχυσε "φουρτούνες", κάνοντάς τις "θύελλες"). Αυτό είναι το καλό παρεπόμενο - το κακό παραπροϊόν είναι οτι συνέντεινε στην πλάνη ύπαρξης μιας συλλογικής ταυτότητας "μπλόγκερ". Ε, προβάλλοντας τη δυναμική ανάπτυξης της ελληνικής μπλογκόσφαιρας (χαλαρά συνδεμένης με τη διάδοση του γρήγορου ίντερνετ στην Ελλάδα και τη συνολική ανάπτυξη του "συμμετοχικού γουέμπ"), μέχρι το τέλος του σωτήριου έτους 2007, το μόνιτορ στη σημερινή μορφή του και με τους σημερινούς στόχους του, θα ήταν άχρηστο.

Η δεύτερη κριτική αφορά πιό πολύ στην ουσία: χαίρομαι για λογαριασμό του vrypan που τόσοι πολλοί μπλόγκερς βρίσκαν χρήσιμο το μόνιτορ, έστω και αν ορισμένα τμήματά του (αναφέρομαι κυρίως στους μηχανισμούς αποτίμησης της "δημοφιλίας" των μπλογκς/ποστ) κατά γενική ομολογία, έπασχαν. Όμως, να μην ξεχνάμε οτι πρόκειται για ένα πρότζεκτ. Το μόνιτορ δεν είναι ούτε θεσμός, ούτε "φυσικό εξάρτημα". Και ως πρότζεκτ είχε συμμετόχους όλους τους μπλόγκερς που ζητούσαν να περιληφθούν στο μόνιτορ.
Από αυτή την άποψη, ο μηχανισμός διαχείρισης των συμμετοχών ήταν ατελής και λάθος (κάτι που θα έπρεπε να προσεχθεί ιδιαίτερα από έναν που εργάζεται για λογαριασμό ενός κόμματος διαχείρισης :-)))) - πλάκα κάνω!) Το πιό σωστό κατά τη γνώμη μου, θα ήταν να υπάρχει μια "προεγγραφή", που θα τάιζε τον feeder με το αντίστοιχο feed, αλλά δε θα το δημοσίευε μέχρι να διαβάσει αυτός ένα ποστ με τίτλο τυποποιημένο, ας πούμε "βάλε με στο μόνιτορ", και μια αυτόματη διαγραφή, αν ο feeder διαβάσει ένα ποστ με τίτλο πχ "βγάλε με από το μόνιτορ" (την γενική ιδέα είχε ο bfo, νομίζω).
Συμπερασματικά, όπως και να το δει ο ίδιος ο vrypan ή/και όσους αφορά η ιστορία αυτή:
-(σωστά) ως πρότζεκτ, όπου θα έπρεπε να σέβεται τη θέληση των συμμετεχόντων, όπως άλλωστε είχε κάνει κατά το παρελθόν όταν άλλοι είχαν "αποχωρήσει" από αυτό (αλήθεια, τι άλλαξε;;)
-(εσφαλμένα) ως θεσμό, ή αυθύπαρκτο αντικείμενο (εννοώ έναν κοινό integrator που δε ζητά τη συνεργασία κανενός), όπου θα έπρεπε να κατανοήσει τι θα πει η προσφιλής έκφραση του Γιωργάκη, "κοινωνική λογοδοσία" :-))))))

η αντιμετώπισή του στο "αίτημα" της Μιραντολίνας, είναι λάθος. Να ξεκαθαρίσω εδώ βέβαια, οτι η δικαιοσύνη δεν έχει να κάνει μ'αυτήν την υπόθεση - το παν είναι θέμα δεοντολογίας.

Α propos, όσα αναφέρονται στα δύο σημεία της κριτικής μου, είναι κάποιοι λόγοι από αυτούς για τους οποίους ποτέ δεν είχα επιδιώξει να συμπεριληφθώ στο μόνιτορ (μικρή σημασία έχει όμως για την κουβέντα).

-Μια σύσταση, θα ήταν να καταστήσει το μόνιτορ ανοιχτό πρότζεκτ βάζοντάς το πχ στο sourceforge (κι αυτό κλεμμένο είναι, κάποιος άλλος το έχει γράψει αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ ποιός).

-Με τις ευχαριστίες μου στο vrypan, που τόσο με την ύπαρξη, όσο και με την "έκλειψη" του μόνιτορ, συνεισέφερε στην καλύτερη κατανόηση του "είναι και του γίγνεσθαι" της ελληνικής μπλογκόσφαιρας (εσκεμμένοι οι σολοικισμοί - αυτοί εδώ τουλάχιστο ;-)).

25 comments:

Spinoza said...

Μου αρέσετε γιατί είστε ορίτζιναλ, γιαυτό μου ανεβάζετε το αίμα στο κεφάλι κιόλας. :-) Όλα πρέπει να εξηγούνται.Σωστός.

Σε γενικές γραμμές, αν και δεν είναι παράλογη η ανάλυσή σας, δεν είναι πειστική πολύ με την έννοια ότι όλα αυτά έχουν ένα αντεπιχείρημα. Για μένα αλλού είναι το ζήτημα το "θεωρητικό".

Λένε όσοι υποστηρίζουν την άποψη του Παναγιώτη πως τα feeds είναι δημοσια. D'accordo!

Από τη στιγμή όμως που η περίληψη του δικού μου feed στο μόνιτορ, απαιτεί αίτηση από μέρους μου, αυτό βάζει στην όλη συζήτηση το ζήτημα της επιλογής.

Επιλέγω να κάνω αίτηση για να περιληφθώ στο μόνιτορ. Στην αίτηση ο Παναγιώτης σημειώνει πως η διαδικασία είναι χρονοβόρος αλλά δεν σημειώνει πουθενά πως η είσοδος στο μόνιτορ αντίθετα από τις δύο πόρτες της α λα Άκη Πάνου ζωής δεν έχει έξοδο.

Η Μιραντολίνα καλώς ή κακώς δεν θέλει πλέον να είναι στο μόνιτορ. Σε δεδομένη στιγμή επέλεξε να κάνει αίτηση εισόδου, έκανε χρήση των υπηρεσιών του και τώρα δεν θέλει. Simple as that. Φυσικά η επίκληση των πνευματικών δικαιωμάτων είναι μια πίπα και μισή και βρίζω και τις πίπες τώρα, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση που επί της ουσίας είναι αδιάφορη. Από τη στιγμή που έχεις το δικαίωμα να επιλέξεις για να μπεις, έχεις το δικαίωμα να επιλέξεις να βγεις.

Free to choose, cheri. 8-)

Για να μην πω και το άλλο. Στα πλαίσια της καλώς εννοούμενης διαδικτυακής συνύπαρξης πιστεύω πως πρέπει να επιδεικνύουμε κάποια ευαισθησία στις επιθυμίες των άλλων.

Δλδ θα έβλεπα πιο λογική απάντηση στο αίτημα κάτι σαν " Μιραντολίνα μου, τώρα έχω δουλειά. Έχω μετακομίσει σε καινούργιο σπίτι και δουλειά και δεν μπορώ να ικανοποιήσω το αίτημά σου αμέσως, στην πρώτη ευκαιρία θα το πράξω όχι γιατί πιστεύω πως έχεις δίκιο αλλά γιατί σέβομαι την επιθυμία σου. Σε φιλώ σταυρωτά. Παναγιώτης".

Αντ'αυτού ρίχνει απειλή. " Ή αποσύρεις το αίτημα ή το κλείνω".

Ε συγγνώμη τώρα, αυτό είναι εντελώς αντιφιλελεύθερο για να μην μπω στη θεωρητική συζήτηση της εκχώρησης του δικαιώματος της διαχείρισης του δικού σου πρότζεκτ σε κάποιον άλλον...

Συμπέρασμα: Πιστεύω πως ο Παναγιώτης έψαχνε ευκαιρία να το κλείσει. Τα υπόλοιπα είναι εκ του περισσού. Επειδή το διαδίκτυο είναι ο κόσμος της δημιουργικής ελευθερίας, σύντομα θα έχουμε νέο ή και νέα μόνιτορ. Και η ύπαρξη πολλών τέτοιων υπηρεσιών θα ειναι προς όφελος των χρηστών.

Spinoza said...

Πω πω! Ελπίζω να προλάβω τον Πάνο!! Το "Δυο πόρτες έχει η ζωή" είναι της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου, ήμαρτον!

Μαύρο πρόβατο said...

Σε γενικές γραμμές, αν και δεν είναι παράλογη η ανάλυσή σας, δεν είναι πειστική πολύ με την έννοια ότι όλα αυτά έχουν ένα αντεπιχείρημα.
Καλησπέρα, εγώ νόμιζα οτι είχα αναπτύξει ακριβώς τα ίδια επιχειρήματα που περιέχονται στη συνέχεια του σχολίου σας.

Τα οποία βεβαίως βρίσκω πολύ πειστικά - αν και το δικό μου ιδεολογικό κερασάκι (επίκληση αρχής) θα αναφερόταν στις σχέσεις "ελεύθερων, ελεύθερα συνεταιρισμένων (συμ)παραγωγών", που διέπουν το μη κερδοσκοπικό ίντερνετ, και όχι στην "ελευθερία επιλογής"
:-))

Spinoza said...

Τα οποία βεβαίως βρίσκω πολύ πειστικά - αν και το δικό μου ιδεολογικό κερασάκι (επίκληση αρχής) θα αναφερόταν στις σχέσεις "ελεύθερων, ελεύθερα συνεταιρισμένων (συμ)παραγωγών", που διέπουν το μη κερδοσκοπικό ίντερνετ, και όχι στην "ελευθερία επιλογής"
:-))


Βρίσκω πως χωράτε άνετα στη "Φιλελεύθερη Συμμαχία" τώρα μάλιστα που εκτόπισα τον Μίχα στον τομέα της διαφώτισης (sic), ευχαρίστως να περιλάβω σχετική παράγραφο στη διακήρυξη. Εξάλλου, οι περισσότεροι από το ΠΑΣΟΚ και την Αριστερά προέρχονται, λίγοι είμαστε οι ορίτζιναλ Δεξ... ερρρ εννοω Φιλελεύθεροι κι όταν μαζευόμαστε και λέω τις λέξη Φριντμαν,Χάγιεκ, Ροθμπαρντ όλοι, ως δια μαγείας, σηκώνονται να πανε για τσιγάρα!

Εισηγήθηκα να κάνουμε "Κύκλους Φιλελευθέρων" α λα Γαλλία ( βέβαια θυμίζουν λιγο τους κύκλους της Ζωής της δεκαετίας του '60 αλλά ποιος να τα θυμάται αυτά...) και μπορείτε ν'αναλάβετε τον κύκλο του Παρισιού.Δλδ σας τον αναθέτω από απόψε.

:-))

Anonymous said...

Εχετε ενα δικιο. Αδιαμφισβητητο. Με αυτα και με αυτα (αιτια η αφορμη), απλα μπουχτησε ο ανθρωπος και την εκανε :-)

Ασχετο: θυμηθηκα κατι φιλες που την μια την ειχε παρατησει ο γκομενος επειδη τον ειχε πρηξει για μηνες (τον λεγαμε ο Αγιος Βασιλης για αυτα που ανεχοταν) και ελεγε το παραπονο της στις αλλες:

Ρε συ, μα να με αφησει γιατι του ειπα να χτενιστει πριν βγουμε; Ρε συ αυτος θα χασει εγω θα βρω αλλον. Ρε συ θα συγκατοικουσαμε και θα μοιραζομασταν και το νοικι και τωρα θα χασει και τα λεφτα. Ρε συ δεν ειχε το δικαιωμα, χοντραδα του, υπεραντεδρασε, τοσο καιρο μαζι ειμασταν με το πρωτο που του ειπα, τι γουρουνι ....

(Οχι για το αν δουλευε στο ΠΑΣΟΚ δεν ειχαν σκεφτει να το συνδεσουν και αυτο, ουτε για νομικα μετρα μιλησαν)

--
Ε-βρι-πας

rockerblogger said...

α- όπως πάντα, η δική σου προσέγγιση είναι ψύχραιμη κι έχει το κύρος της επιστημονικής επιχειρηματολογίας.

β- Δεν έχω σχηματίσει ξεκάθαρη άποψη για το όλο θέμα, κυρίως λόγω έλλειψης των απαραίτητων τεχνικών γνώσεων.

γ- Θέτω ένα ερώτημα προς ακαδημαικη-θεωρητική συζήτηση : Ας υποθέσουμε ότι κάποιος μπλογκερ βάζει το δικό μου μπλογκ στα λινκς του (χωρίς να με ρωτήσει, όπως είναι η κρατούσα πρακτική) αλλά εγώ δεν θέλω το μπλογκ μου εκεί και του ζητώ να σβήσει το λινκ μου (επειδή δεν μου αρέσει το μπλογκ του, π.χ) κι εκείνος αρνείται (επειδή του αρέσει το μπλογκ μου, π.χ)
Τι γίνεται σε τέτοια περίπτωση;

(Το ερώτημα είναι καθαρό θεωρητικό και δεν αναφέρεται σε καμία περίπτωση σε μένα ή σε κάποιον άλλλον. Εξάλλου δεν έχω υπόψη μου να έχει προκύψει τέτοια περίπτωση μέχρι σήμερα στην ελληνική μπλογκόσφαιρα)

Anonymous said...

Εννοεις οτι σε ενα βιβλιο ενας χαλιας συγγραφεας γραφει προτεινω να διαβασετε και Ομηρο και η οικογενεια του Ομηρου διαφωνει με το linking;

Τοτε ειναι τρελοι οι απογονοι του Ομηρου. Και κακως και ζουνε τοσα χρονια και μας ταλαιπωρουνε.

Μαύρο πρόβατο said...

:-))
Ε-βρι-πας, πολλά από τα προβλήματα που υπαινίσσεσαι, ήταν αναπόφευκτα και φαντάζομαι αδύνατο να προβλεφθούν πριν το πρότζεκτ...
Τι να κάνουμε, έτσι είναι αυτά. Θέλω να πιστεύω οτι όλοι οι συμμετέχοντες στην προσπάθεια του μόνιτορ, μπλόγκερς και ντιβέλοπερ, κέρδισαν.
Όσο για το ΠΑΣΟΚ, να ξεκαθαρίσω τη θέση μου: κάνω πλάκα γιατί λυπάμαι που ένας νέος και τόσο δημιουργικός άνθρωπος, ενισχύει την πολιτική που προωθεί το κόμμα αυτό. Αλλά μέχρι εκεί! Εννοείται οτι όπου θέλει και για όποιον θέλει θα δουλέψει το παιδί, και καλή του επιτυχία!

-Ma chère épineuse, να ρωτήσω, τι ήταν οι "κύκλοι της Ζωής"; (Κατά τα άλλα, ωχ! αν αρχίσετε από τώρα να έχετε μοναξιές στο ίδιο σας το κόμμα, δεν πάει μακριά... ;-))

Anonymous said...

μαύρο πρόβατο,

δεν έχω λόγια! Μένω ενεός, λέμε!

*

Rolby,

αυτό που λες (= να ζητάει κάποιος επιμόνως να σβηστεί από τα λινκ ετέρου ιστολόγου) το έχω δει τουλάχιστον τρεις φορές. Κάθε φορά είχε προηγηθεί άγριο μπουνοκλωτσίδι - καλή ώρα!

*

μαύρο πρόβατο

(ξανά)

συγχαρητήρια για την ανάδειξή σου στον κύκλο των Φιλελευθέρων Παρισίων και περιχώρων. Θα συνεργαστούμε άψογα!

(Ως γνωστόν, οι Φιλελεύθεροι μου ανέθεσαν ένα πολύ τιμητικό και ευαίσθητο πόστο: εκείνο του ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗΝ!)

Spinoza said...

LOL! Εύγε Μαύρο Πρόβατο! Σβύσε χωρίς ενοχή, όχι σαν και μας που λίγο λόγω καταγωγής, λίγο λόγω ιδεολογίας είμαστε βουτηγμένοι στην ενοχή!

Για τους λεγόμενους "Κύκλους" της Ζωής, έχει γράψει αναλυτικά ο Χρήστος Γιανναράς στο "Καταφύγιο Ιδεών". Η Ζωή ήταν μια παραθρησκευτική οργάνωση, με τεράστια δύναμη ( από τους κύκλους αυτούς αναδείχθηκε και ο σημερινόςαρχιεπισκόπόςμας. Μαζεύονταν στα σπίτια και διάβαζαν την Αγία Γραφή και έκαναν ψυχοθεραπεία. Φυσικά αλληλοϋποστηρίζονταν με χαρακτηριστική αφοσίωση. Σήμερα ο Γιανναράς τους χαρακτηρίζει αντικανονικούς με την έννοια ότι αντίκεινται στην Ορθόξοδοξη παράδοση της εν Χριστώ εκκλησίας και έχει δίκιο αν και τα Κατηχητικά από εκεί άντλησαν τη δύναμή τους. Φρίκη σκέτη.

Σόρρυ για την αλλαγή θέματος.

Μαύρο πρόβατο said...

Φίλτατε rockerblogger, όταν ο Τεντ Νέλσον οραματιζόταν το Xanadu (τι λέω τώρα στο ρόκερ :-))) είχε φαντασθεί ένα πολύ πιο περίπλοκο, εκλεπτυσμένο σύστημα για τα λινκς - τα οποία θα μπορούσαν να είναι μονόδρομα ή αμφίδρομα. Τελικά η υλοποίηση του πρωτοκόλλου html, επέτρεψε έναν μόνο τύπο λινκς - αυτόν που βάζει ένας συγγραφέας στο (υπερ)-κείμενό του για να παραπέμψει σε ένα άλλο (υπερ)-κείμενο. Μ'άλλα λόγια, η παράθεση λινκς ανήκει στο ελάχιστο σύνολο "εργαλείων" έκφρασης, και άρα είναι φύσει στην απόλυτη διάθεση κι ευθύνη του συγγραφέα - όπως οι παραπομπές/βιβλιογραφικές αναφορές στα τυπωμένα κείμενα.

Με το RSS, όπως είχε τύχει ν'αναφερθώ παλιότερα, τίθονται νέα προβλήματα που δεν είναι ξεκαθαρισμένα. Είναι λογικό νομίζω να πούμε οτι όταν ενεργοποιείς (επιτρέπεις) άνευ όρων μια "ροή", δεν μπορείς να θεμελιώσεις απαιτήσεις για τους όρους χρήσης της. Αυτά για τη νομική πλευρά του θέματος.
Υπάρχει όμως και η δεοντολογική πλευρά: το μόνιτορ είναι ένα πρότζεκτ, και ο "εμψυχωτής" του πρότζεκτ ζητά από τους μπλόγκερς τη συμμετοχή τους, όταν τους ζητά να εγγραφούν ώστε να έρχονται τα feeds τους και να εμφανίζονται εκεί. Η κριτική μου είναι οτι εφόσον ζητείται η συμμετοχή, πρέπει να επιτρέπεται και η αποχώρηση. Τα υπόλοιπα τα λέει καλύτερα η spinoza ;-)

rockerblogger said...

Διάβασα xanadu και το ροκ μυαλό μου πήγε στο υπέροχο μιούζικαλ της Οlivia Newton John!

Και λέω κοίτα που με στέλνει ο σύντροφος :)))))))

Κωστής Γκορτζής said...

Εγώ σχολίασα άπαξ στον Αντώναρο ως εξής:

" για να είμαι ειλικρινής, δεν κατάλαβα ποιό είναι το πρόβλημα.
Μπερδεύτηκα και από τις πολλές παραμέτρους που εμφανίζονται αυξητικά:
Θέμα κόστους; Θέμα Κόστους και χρόνου; Θέμα κόστους, χρόνου και τεχνικών δυσχερειών; Θέμα κόστους, χρόνου, τεχνικών δυσχερειών και αρχών;
Θέμα ιδεολογικής πολιτικοθρησκευτικής αντιπαράθεσης;
Ο χρόνος θα δείξει.

Αυτό που μ' έχει κουράσει αφάνταστα είναι ο τρόπος με τον οποίον στηρίζονται ή αντικρούονται τα επιχειρήματα, όχι από τους άμεσα εμπλεκόμενους αλλά από αυτούς που κάθονται στα ένθεν και ένθεν ...πέταλα.
Κρίμα! "

Συμπλήρώνω ότι όλοι αυτοί θα μάθαιναν πολλά -και όχι μόνο για την ουσία του θέματος- αν διάβαζαν προσεκτικά το ποστ αυτό.

σχολιαστής said...

Ενώ η κυρία γενικά μου τη δίνει, στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει κάποιο δίκιο. Καλώς, κακώς δε γουσταρε να είναι στο monitor. Εστειλε mail στον κ. Βρυώνη και του είπε να τη βγάλει. Ο κ.Βρυώνης αρνήθηκε και στο τέλος κατέληξε στο να τη βάλει να επιλέξει "ή δεν σε σβήνω ή κλείνω το monitor". Δικαίως του είπε, ότι αφού δεν χαλαλίζεις 5 λεπτά για να με βγάλεις, κλείστο. Οπως έγραψα και στου Πάνου ο κ. Βρύωνης ακολούθησε τη λογική "θύμωσε ο καλόγερος κι έκοψε τ' αρχίδια του". Αν είχε έτσι κι αλλοιώς σκοπό να το κλείσει το συνδύασε με την επιχειρούμενη διαπόμπευση της εν λόγω κυρίας. Η συμπεριφορά του κατά τη γνώμη μου δεν είναι σωστή. Ας βρεί τρόπο θεραπείας, βγάζοντας την κυρία απο το monitor και επαναλειτουργόντας το. Η υγιής λογική είναι "δε με γουστάρεις μια, δε σε γουστάρω 10"

akindynos said...

Σπινόζα, το μόνο πιο εξωφρενικό που μπορώ πρόχειρα να σκεφτώ, είναι η Παναχαϊκή να αντιγράψει το μάρκετινγκ πλαν της Ρεαλ.

Βρε ακόμα δε βγήκατε από το αυγό και τολμάτε να κάνετε έστω και σκέψεις σύγκρισης με τα οργανωτικά της Ζωής; Που όταν ο Φρήντμαν αποκτούσε χρήματα για να νοικιάσει το πρώτο του κοστούμι, η Ζωή, το Παλάτι και η Πρεσβεία ήταν οι μόνοι οργανισμοί με ατέλεια χαρτοσήμου.

Συγνώμη οικοδεσπότη για την κατάχρηση του χώρου, αλλά με πνίγει η έπαρση των λαιλάπων.

J95 said...

Συμμετέχων στο project ήταν μόνο ο vrypan, άντε και όσοι ανέφεραν bugs και έκαναν προτάσεις. Συμμετέχων στο project ΔΕΝ είναι όποιος εκπέμπει δημόσιο feed στα ελληνικά. Αυτός απλά παρέχει μια πρώτη ύλη: στον κινέζο που τη διαβάζει και δεν την καταλαβαίνει, στον akregator μου, στο monitor, στο technorati.

Οπότε η ανάλυσή σου είναι, πολύ φοβάμαι, ΓΤΠΚ (ΟΚ υπερβάλλω, μόνο το κομμάτι της που λέει όλες αυτές τις μαλακίες για project και συμμετέχοντες και δεοντολογία είναι ΓΤΠΚ. Το συστημικό κομμάτι της με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο).

Ούτε η σπινόζα έχει δίκιο, γιατί η φόρμα όπου πρόσθετες feeds δεν ήταν κάποιο είδος "εγγραφής", αλλά μόνο ένα μια βοηθητική φόρμα για να ανακαλύπτει πιο εύκολα ο Παναγιώτης blogs. Διάολε, *εγώ* υπέβαλλα 3-4. Και *όχι* το δικό μου.

Σταματήστε σας παρακαλώ πολύ να νομίζετε ότι οι χρήστες του monitor ήταν οι bloggers στο monitor (αν και τα δύο σύνολα εν πολλοίς ταυτίζονταν).

Είναι σα να νομίζετε ότι οι χρήστες του google είναι τα site που αρχειοθετεί και όχι οι μαλάκες που ζητάνε google alerts.

Μαύρο πρόβατο said...

Καλησπέρα j95,
δεν έχω χρόνο σήμερα να σου απαντήσω - ή μάλλον να κοντρα-σχολιάσω, λαμβάνοντάς υπόψη τη δική σου τοποθέτηση. (Διευκρινίζω: γουστάρω τρελά την πολεμική, αλλά για την περίπτωση βλέπω απλώς πολύ κρίσιμα ζητήματα για διάλογο.)
Από αύριο, αν έχεις όρεξη, ρίξε μια ματιά από δώ.

Spinoza said...

Δεν ξέρω τί λες εσύ J95 αλλά εκείνος το έλεγε εγγραφή καθαρά. Εγγραφή μπλογκ το έλεγε και αυτό ήταν. Έκανες αίτηση εγγραφής, σου έλεγε πως πρέπει να περιμένεις κάποιο χρονικό διάστημα και έμπαινες.

Μάλιστα σημείωνε πως αν είχες μπλογκ με 2-3 ποστ δεν έπρεπε να συμπληρώσεις τη φόρμα εγγραφής, να σου και το κριτήριο για να μπεις δηλαδή.Τί τον ενδιέφερε αν έχεις 3 ή 300 ποστ; Θυμάμαι δε χαρακτηριστικά, πως πριν απο κανένα χρόνο, ο άνθρωπος έλεγε ευθαρσώς ότι έβαζε μόνον όσους γούσταρε και μάλιστα σημείωνε χαριτολογώντας πως τα γούστα του ήταν ελαστικά.

Ακίνδυνε, ο καιρός γαρ Εγγύς!!

Anonymous said...

Πρόβατο,αν μπεις στους φιελεύθερους εγώ σε βγάζω από link υπογραφής στο polytexneio.gr
Ξηγημένα πράγματα.

Μαύρο πρόβατο said...

:-)))
Velazquez, τι νέα από το μέτωπο;
Ενημέρωσέ με καταρχήν για λινκς που πρέπει να βάλω!
(Αυτό που μου έχει γίνει βραχνάς είναι που δεν κατάφερα ακόμα να σκαρώσω ποστ περί ΑΕΙ. Πέρνα αν θες και από του άπατρι...)

rockerblogger said...

(Δεν είναι το Berlin που μου παρήγγειλες, σύντροφε, αλλά είναι - για μένα - το αριστούργημα του Lou Reed)

Μαύρο πρόβατο said...

Σε έχω στα feed μου σύντροφε :-)))

Μαύρο πρόβατο said...

j95, το κοντρα-σχόλιο έγινε ποστ τελικά.

Spinoza said...

Οπαδός του προέδρου Μπους ο Βελάσκεθ:You are either with us or against us... Cool!

Μαύρο πρόβατο said...

Όποιος θέλει να σχολιάσει, στο επόμενο ποστ.